Geplaatst: 31-03-2008 18:10
Motor slaat slecht aan gloeipijkers gecontroleert zijn vervangen maar het probleem is niet weg het gekke is als je gelijk start en stop zonder te gloeien zomaar net aan raken en je start voor de tweede keer slaat hij direkt kan het stopventiel zijn ?