1 reactie
Lid sinds: 21-10-2008
Bijdragen: 2
Geplaatst: 21-10-2008 19:36
ja controleer de binnenkant van de verdeelkap goed of daar geen scheurtjes of andere dingen in zitten.
kijk ook de vacuumslangen na op scheurtjes.
laat de auto uit lezen op storingen.
groetrjes jan.