Geplaatst: 25-06-2009 15:52
hallo
Ik heb een probleem met een 1.6 fsi
Klant zegt dat hij soms als een diesel klinkt als hij s'morgens de auto start.
Nu heb ik iets gehoord over een nokkenas versteller.
is dit vaker een probleem en is dit makelijk te verhelpen??? (Speciaal gereedschap)???
Ik hoop dat iemand hier ervaringen mee heeft
mvg Roy