Geplaatst: 29-06-2009 23:19
hey,
Ik heb een raar probleem met een 520D , al 2 x uitlaatgaskoeler (zit vooraan op motorblok om uitlaatgassen van de egr af te koelen) vervangen (dus derde al inc de eerste die stuk was gegaan) en blijkt weer door te zijn ( witte rook uit uitlaat )
Is al 2x ongeveer 3 maand goed geweest na vervangen van de koeler , en nu terug hetzelfde. Dacht eerste maal aan slechte koeler ontvange te hebben van bmw, maar 2x na elkaar ????
Iemand enige ervaring mee ? anders rijdt wagen perfect .Mischien te hoge waterdruk in koeler?
Mvg;
Stijn