Geplaatst: 29-06-2009 22:31
[131933]Hallo.
Deze auto gaat tijdens het rijden, en de vraag naar veel vermogen in de Noodloop of slaat zelfs af.
Let op: Er is net een nieuwe turbo gemonteerd omdat de oude defect was. Meteen daarna in dezelfde proefrit is
deze storing opgetreden.
Uitgelezen storing:
p 0191 Brandstof raildruk sensor valt buiten waarde.
Proefrit gemaakt met meetwaarde blok:
Gewenste brandstof druk. stationair 255 bar
belast 1220 bar
Verkregen brandstof druk stationair 255 bar
belast 830 bar
Drukregeling pomp % stationair 16%
belast 80%
De gewenste brandstof druk word dus niet behaald. Maar de brandstof regeling op de HD pomp regelt wel.
Ten eerste begonnen met het vervangen van het brandstof filter. Maar dat maakte geen verschil.
Kent een van jullie dit probleem, of hebben jullie tips om met de volgende stap verder te gaan!
groet Marcel.