Geplaatst: 15-05-2008 12:46
hoi
het lijkt er op dat de stat. regeling niet werkt deze wordt door de gasklep geregeld.
mogenlijk staat deze op limp-home al moet er dan eigenlijk wel een storingscode gevormd worden.
andere mogenlijkheid timing van je nokkenasketting niet juist 7,5 schakel tussen de merktekens,
stromings richting van luchtmassameter verkeerd let op pijl met flow.
dit alles met er vanuitgaand dat dit een turbo motor is tussen 2000 en 2003