Geplaatst: 28-05-2010 22:50
[156294]Hallo,
Probleem met een Galaxy. Stationair draait hij mooi. Vanaf je gas geeft is het net of hij op 3 cilinders draait.
Benzinedruk = 2bar.
Geen foutcode's
Alle sensoren werken normaal behalve de MAP sensor. Geeft vaste waarde volgens MultiDiag. Volgens Autodata steeks er geen in. Geeft er toch geen aan tenminste.
Steekt er een Map sensor in? En zo ja waar???
Zou de kat kunnen verstropt zijn???