Stoteren bij optrekken

5 reacties

Merk
Ford
Model
Galaxy
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-05-2010 22:50

[156294]Hallo,

Probleem met een Galaxy. Stationair draait hij mooi. Vanaf je gas geeft is het net of hij op 3 cilinders draait.

Benzinedruk = 2bar.

Geen foutcode's

Alle sensoren werken normaal behalve de MAP sensor. Geeft vaste waarde volgens MultiDiag. Volgens Autodata steeks er geen in. Geeft er toch geen aan tenminste.

Steekt er een Map sensor in? En zo ja waar???

Zou de kat kunnen verstropt zijn???