niveau remvloeistof

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
406
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-09-2009 8:54

[136430]Ik heb hier twee (2 !!) 406 benzine van zelfde bouwjaar - fase 2 - met het euvel dat als je de handrem optrekt hij waarschuwt dat het niveau van de remvloeistof te laag is. Nochtans .....