2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-09-2009 8:54
[136430]Ik heb hier twee (2 !!) 406 benzine van zelfde bouwjaar - fase 2 - met het euvel dat als je de handrem optrekt hij waarschuwt dat het niveau van de remvloeistof te laag is. Nochtans .....