Geplaatst: 08-10-2008 18:20
Geert nog bedankt voor je vorige tips
In het Olyslager handboek worden 2 mogelijkheden genoemd om met een stroboscooplamp het ontstekingstijdstip op tijd te zetten Voor wat betreft de opening in het vliegwielhuis, staan in het boek één met een wijzer en één met merkstrepen .Op onze R4 staan diverse merkstrepen onder de moer van de startmoter ( moterzijde ) staan er tussen 2 lange 3 korte strepen daar tegenover nog eens 3 lange versnellingsbak zijde De vooronstekking moet volgens de clip op de bobinekabel +6 * zijn welke streep moet ik hebben Ik bezit geen contacthoekmeter wel een stroboscooplamp. Met vriedelijke groet Jan Nederhoff