Geplaatst: 04-09-2009 15:23
[136605]Motor rookt (zwarte rook)
Additieftank zit helemaal vol (misschien te vol ?)
Na ongeveer 10000 KM rijden oliepijl 1.5 liter te hoog (lijkt wel vermengt met diesel)
Na uitlezen : additief systeem max ,
additief drempel in patikkelfilter
Wie heeft een idee wat dit kan zijn
Peter Lucke