Geplaatst: 05-09-2009 22:45
[136709]Beste mensen,
Vandaag begonnen aan een niet lopende Opel Astra, toen ik instapte en de sleutel op contact draaide constateerde ik dat de brandstofpomp niet werkte. Meteen de spanning gemeten nu blijkt er maar 2V op te staan! Massa is in orde, pomp ook extern getest! Ik heb niet verder gemeten omdat ik eerst hier op het forum wilde vragen of dit misschien een bekend probleem is? (had al van de derden gehoord dat Relais ook wel eens problemen geven bij deze auto's) Als er iemand is wat hier ervaring mee heeft dan hoor ik dit graag, anders moet ik zelf verder stoeien, aangezien ik niet echt de ruimte hiervoor heb hoop ik op alle hulp van jullie.
Alvast bedankt, Mvg Mike