Geplaatst: 08-09-2009 20:12
[136866]De navigatie (RT3) ziet niet dat er een CD in zit. Oude CD was kapot (scheur). Als men programma opstart, dan herkend hij de CD niet. Dit is een oroginele CD. Muziek CD's speelt hij wel af. Systeem is al gereset (Dark langer dan 5 sec. ingedrukt.) Dit heeft ook geen resultaat.