gaat in noodloop vmax 40km/h

12 reacties

Opgelost

Merk
Peugeot
Model
607
Type
607
Onderwerp
Motor
Motorcode
hdi 2.2
Eerste inschrijving
januari 2008
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-07-2009 22:30

motor 4hx geeft de volgende 5 storingen.km volgt nog effe kijken

tijdelijke storing synchronisatie nokkenas/krukas,wijziging signaal motortoerental te bruusk

idem ... controle hogedruk brandstof,onvoldoende brandstofdruk/lekkage . geen lekkage waarneembaar

idem ... controle hogedruk brandstof,druk lager dan de voorgeschrevendruk

idem ... controle hogedruk brandstof,druk lager dan de minimale druk

idem .,... gaspedaal geblokkeerd,rem en koppelingspedaal tegelijkertijd ingedrukt. onmogelijk betreft een automaat?



advies is vervangen van de hogedrukpomp die wordt aangedreven door de distributie.

op internet staat dat de omschakelklep van het inlaatspruitstuk wel eens kapot gaat lekt inwendig vacuumverlies.maar dat lijkt niet op deze storingen.

heeft iemand al zoiets meegemaakt?