Geplaatst: 03-07-2009 22:30
motor 4hx geeft de volgende 5 storingen.km volgt nog effe kijken
tijdelijke storing synchronisatie nokkenas/krukas,wijziging signaal motortoerental te bruusk
idem ... controle hogedruk brandstof,onvoldoende brandstofdruk/lekkage . geen lekkage waarneembaar
idem ... controle hogedruk brandstof,druk lager dan de voorgeschrevendruk
idem ... controle hogedruk brandstof,druk lager dan de minimale druk
idem .,... gaspedaal geblokkeerd,rem en koppelingspedaal tegelijkertijd ingedrukt. onmogelijk betreft een automaat?
advies is vervangen van de hogedrukpomp die wordt aangedreven door de distributie.
op internet staat dat de omschakelklep van het inlaatspruitstuk wel eens kapot gaat lekt inwendig vacuumverlies.maar dat lijkt niet op deze storingen.
heeft iemand al zoiets meegemaakt?