Geplaatst: 15-02-2010 23:19
[148780]Ik heb het volgende probleem.
Mijn auto begint te trillen vanaf 120 km, bij 130 km is het het ergst vanaf 140 km gaat het weg.
Je voelt de trilling niet in je stuur maar in de stoelen.
Heb de banden nu voor de tweede keer laten balanceren. Maar het probleem blijft.
Betreft een set winterbanden, op originele BMW velg Vredestein Wintract Xtreme 225/55R16 99V XL. Deze band heeft een V profiel. Zijn twee weken geleden gemonteerd.
Lees veel verhalen over banden onder een E39, dat de keuze van een merk en type heel erg belangrijk is.
Of zijn dit gewoon ,,,,,,,, banden.
Iemand een idee, hoor het graag.