Geplaatst: 10-01-2008 23:01
ik ben er ondertussen uit.
de kat zat niet verstopt de turbo was goed luchtfilter was goed.
het bleek de turbodruksensor in de inlaatbuis te zijn deze gaf geen gekke waardes stationair, maar bij verhoogt toeretal, en dus laaddruk, liep de spanning van de sensor aansluiting niet genoeg op. deze sensor uitgewisseld met een andere an de auto trok weer als een tijger.