6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-02-2010 13:50
[148900]Hallo collega`s,
Wij hebben een Toledo van 2001 staan waar we de distributieriem van willen vervangen.
Heeft iemand enig idee waar de merktekens staan? Wij kunnen er geen een vinden!
B.V.B. Dank!