Geplaatst: 07-07-2009 19:43
[132500]hallo
ik heb een bmw 530d (e39) weet iemand hoe ik de airbag aan de passagierskant uit kan schakelen. zodat er een autostoeltje in kan. Ik ga ervanuit dat alleen de airbag van voren uit moet, of moet die van de zijkant ook uit?