8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-06-2009 8:18
[131944]airco koelt niets
koelvloeistof is voldoende afgevuld
compresser draait mee waneer airco wordt ingeschakeld