Geplaatst: 01-07-2009 16:52
[132062]ik heb hier een t5 staan 130 pk die af en toe inhoud onder het rijden we zijn hem gaan uitlezen maar kom niet in de programmas van de auto geeft steeds aan geen comminicatie met de comp mogelijk zelfs de dealer kan er niet uitkomen
ben zelf al gaan zoeken en blijk dat ik op poort 7van de obd stekker 4.9 v heb staan en eigenlijk 12 v moet staan als de auto op contact staat wie o wie heeft dit wel eens meegemaakt of heeft hier schema`s van liggen
hoor het graag