claxon werkt niet

4 reacties

Opgelost

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
TYPE W638
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
109 cdi
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-07-2009 18:49

beste mensen,


bij onze vito doet de claxon het ineens niet meer.

zondag deed hij het nog wel.

als ik spanning meet met de multi meter dan krijg ik geen spanning op de stekker.

nu heb ik begrepen dat als er een canbus systeem op zit je met de multi meter niets kunt meten!

weet iemand wat er defect kan zijn of dat er problemen bekend zijn met de claxon.


Klopt het verhaal van het meten met de multimeter???

Ik wil anders het stuur demonteren maar als het niet nodig is liever niet.


groeten

Bart