Geplaatst: 02-07-2009 18:49
beste mensen,
bij onze vito doet de claxon het ineens niet meer.
zondag deed hij het nog wel.
als ik spanning meet met de multi meter dan krijg ik geen spanning op de stekker.
nu heb ik begrepen dat als er een canbus systeem op zit je met de multi meter niets kunt meten!
weet iemand wat er defect kan zijn of dat er problemen bekend zijn met de claxon.
Klopt het verhaal van het meten met de multimeter???
Ik wil anders het stuur demonteren maar als het niet nodig is liever niet.
groeten
Bart