9 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-12-2009 19:06
[143647]Ik heb een 206 in de werkplaats waarvan de koelvinas gebroken is.
Bij het bestellen bij de grossier wordt gevraagd of het een mutiplexer is.
Waaraan kan ik dit zien.
Gerard.