Geplaatst: 30-09-2008 19:15
Heb intussen wat informatie bij elkaar vergaard.
Eerst maar eens AC Tr... gebeld..of ze misschien een losse eindtrap konden en wilde leveren..
maar helaas...konden waarschijnlijk wel repareren..maar leverde geen losse onderdelen...jammer dus.
Verder gezocht..en jawel hoor..heb een leverancier uit de VS. Deze leveren speciale eindtrappen voor de aansturing voor injectie/ verstuivers. Ook voor de aansturing van bobines/ disonsteking/directe injectie/en losse bobines. 3 dagen thuis aan huis.
Eindtrappen dus vernieuwd in ECU. Werkt prima..
Probleem is hiermede opgelost.