Geplaatst: 18-05-2010 14:22
van deze bus heb ik de oliekoeler vervangen nadat er olie in het koelvloeistofreservoir zat. Koelsysteem doorgespoeld, reservoir en temp.sensor in de radiateur schoongemaakt. Tijdens proefrijden geen probleem, maar zodra de klant er weer mee gaat rijden komt het temperatuur symbool in het display en grote letters STOP!. Bij controle is koelvloeistof gewoon schoon.
heeft iemand nog suggesties???