4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-07-2009 9:38
we hebben een transportert staan t5 174 pk welke ploft in inlaat 370000 km , wie heeft er ervaringen.
grt.