Geplaatst: 19-05-2010 21:48
[155727]Hallo,
Deze auto had problemen met de afstands bediening en en de radiozenders vielen uit.
Nadat de accu was vervangen en de afstands bediening gereinigd werkte alles weer even normaal.
Na een week kwamen er weer diverse klachten en ik heb toen de accu en de BSI een nacht los gelegd.
Alle klachten zijn over behalve dat minstens 1 maal in de week de radio niet automatisch uit gaat en dan ook niet uit te zetten is. Laat je hem door spelen bv een half uur en je start dan de auto en zet hem weer af dan stopt hij wel.
Het ligt niet aan de aan/uit knop van de radio.
Wie weet raad ?
Groetjes Ton