Geplaatst: 06-07-2008 10:27
ik heb een nieuwe brandstoffilter geplaatst.
maar nu start hij niet meer , waarschijnlijk lucht getrokken.
we hebben al met een pomp proberen ontluchten maar lukt ook niet.
zou het kunnen dat hij in code geslagen is?
zoja wat moet ik dan doen