Geplaatst: 20-05-2010 16:54
[155771]De auto rookt ontzettend zwart , en gaat op dat moment ook nog inhouden , maar doet dit niet continu ,
egr al gecontroleerd is niet vervuild,
fout code duidt op LLM ,
op moment dat de auto niet rookt rijdt hij goed.
wie heeft er een idee ?
grt