Geplaatst: 05-07-2009 18:09
[132352]Hallo allemaal,
We hebben hier een polo sdi met de volgende storing:
Soms (vooral als de motor warmer) word reageert de auto niet op het gaspedaal,
De volgende storing word opgeslagen: Gaspedaal positiesensor, signaal te hoog.
Het gaspedaal is al vervangen, evenals de complete bedrading, de ecu is gecontroleerd en de stekkers van de ecu zijn gereinigd.
tevens zijn het alarm en de radio ontkoppelt dus deze kunnen ook geen storende signalen meer afgeven.
De laadspanning is ten tijde van de storing 14,15 volt.
Heeft iemand hier ervaring mee? b.v.d!