Geplaatst: 06-07-2009 11:42
[132390]Ik heb een polo diesel staan waarvan de motor is vervangen door een ander exemplaar,
Sindsdien brand de massakabel die op de startmotor zit door,
we hebben ook al een andere startmotor geprobeerd maar het proobleem is nog hetzelfde.
De massakabel van de accu naar het blok ziet er goed uit.
iemand een idee wat het probleem kan zijn?