Geplaatst: 06-07-2009 19:33
[132422]hallo
ik h eb een probleem met een auto (volvo 460 2.0i automaat)
hij is onder het rijden uitgevallen op een kleine afstand.
nu wil de auto niet meer starten je hoort de startermotor wel ma hij pakt hem niet !!!!
wat kan hiervan de oorzaak zijn
mvg roy