Geplaatst: 21-05-2010 21:25
[155847]hallo,
Ik heb een BMW 318I E46 met 130.000 km, een echte orginele auto.
Het probleem is dat af en toe de accu leeg is, zelfs als de auto nog geen half uur stil staat.
Soms gaat het weer een hele tijd goed(zeker een paar weken tot een maand) maar soms treed de storing
wel twee keer in de week op. De accu is al twee keer vernieuwd dus daar ligt het niet aan.
De kachelweerstand(egel) is ook vernieuwd, zelf de regelaar in de dynamo is vernieuwd.
Ik weet zeker dat de verlichting altijd uit is als ik de auto afsluit en dat verder alles uit is.
het moet wel een grote verbruiker zijn want de accu is dan al na een half uur zo zwak, dat de motor
niet meer gestart kan worden.
Wie heeft zo iets al een keer mee gemaakt of weet wat de oorzaak is?
alvast bedankt voor de reactie, en ik hoop dat iemand de oplossing weet.