Geplaatst: 29-03-2009 15:20
[125603]Ik heb niet echt een probleem.
ik moet volgende week een distributie riem vervangen en wilde weten of ik nog ergens op moet letten. De eigenaar zal er bij zijn om te helpen en wil dus dat alles soepel verloopt:)
Kan ik zomaar de poulie weghalen(of kan dat niet omdat er geen spie op zit?)
alvast bedankt