3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-05-2008 8:56
[104625]is het mogelijk om de egr klep van deze auto af te koppelen zonder dat er storingen optreden.
klep is pas zuiver gemaakt en werkt nog, maar ik wil opnieuw vervuiling van spruitstuk voorkomen.
groeten
Bart