Geplaatst: 29-05-2010 17:02
[156324]hallo,
ik heb deze week een airco gevuld van een scenic. er zat nog 260 rgam in.maar de pomp sloeg nog wel in. hij is afgevuld op 550 gram.
alles prima, totdat we ermee gingen rijden. de pomp slaat om de paar seconden in en uit , wat duidelijk merkbaar is in de auto. super irritant om mee te rijden.
is het een idee om de vulring tussen de magneetkoppeling uit te halen?
groeten en prettig weekend