Geplaatst: 02-09-2009 20:54
Auto loopt niet harder dan 60-70 km .Auto uitgelezen storing P 1273 brandstof hogedrukpomp signaal niet logisch.
brandstof filter vervangen en diesel conditioner forte toegevoegd. fout gewist en gereden. Na 10-12 km hield auto weer in en probleen het zelfde ,weer uitgelezen en zelfde fout , wie heeft dit probleem ook gehad ? of
is er een oplossing bekend ? enkele dealers geinformeerd maar geen oplossing [ik ben benieuwd]