brandstofpomp

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
Boxer
Type
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
270c 20hdi
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-05-2008 21:41

hallo,ik heb een diesel staan waarvan de brandstofpomp lekt,het lijkt erop dat het uit een dekseltje achter de commonrailpomp vandaan komt.om dit op te lossen moet ik de pomp verwijderen,moet hiervoor de distributie los of kan ik hem er zo uitschuiven?komt deze lekkage geregeld voor?kan ik dit wel zelf oplossen of moet hij naar de brandstofpompenboer?