Geplaatst: 23-05-2008 21:41
hallo,ik heb een diesel staan waarvan de brandstofpomp lekt,het lijkt erop dat het uit een dekseltje achter de commonrailpomp vandaan komt.om dit op te lossen moet ik de pomp verwijderen,moet hiervoor de distributie los of kan ik hem er zo uitschuiven?komt deze lekkage geregeld voor?kan ik dit wel zelf oplossen of moet hij naar de brandstofpompenboer?