Geplaatst: 26-05-2008 16:01
[105102]Wij hebben een golf 2.0 GTI staan van 1995 en de motor houd in tijdens het rijden (Tijdens het gas geven). Wij hebben de bougies en de verdelerkap,bobine en de massa naar het blok al vervangen. Hij geeft ook geen foutcode's aan. Kent iemand dit probleem alvast bedankt Jonny.