Geplaatst: 03-04-2009 18:58
[125979]De zoemer van de verlichting begint al te werken als je het linker portier opent. Hij werkt dus niet meer alleen op de verlichtingsschakelaar, maar op de binnenverlichting lijkt het. Iemand al eens meegemaakt?? Verklikkerrelais al gewisseld maar geen resultaat...
mvg maarten.