Geplaatst: 03-06-2008 7:12
Tijdens het onweer van eergisteren gingen bij mijn mini ineens de koplampen branden, de elek ramen gingen open , kachel verlichting van het dashbord brand niet meer en meer van zulke gekke elek. storingen
Terwijl de auto voor het huis stond geparkeerd met de sleutel eruit ??
Kan de auto starten en loopt gewoon, als ik de kontaktsleutel eruit haal blijft de brandstofpomp in de tank gewoon doorgaan.
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen.
Gr Honda-men