focus 1.8tdci 2006 stuurbekrachtiging

2 reacties

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Motorcode
1800tdci
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-08-2009 18:38

[136137]Wij hebben een focus binnen gekregen waarvan de stuurbekrachtigingspomp stuk is. De auto is een 5tal maanden geleden hiervoor binnen gekomen. We hebben toen een okkasie pomp die de klant zelf had meegebracht geplaatst maar na 3 weken was deze ook stuk. Dan hebben we een nieuwe orginele pomp geplaatst en een andere stuurhoeksensor. De pomp heeft nu een 4tal maanden goed gewerkt en nu terug hetzelfde probleem. Ik heb de bedrading al nagekeken omdat de auto een ongeval had gehad maar niets te zien. Iemand een idee?