Geplaatst: 28-08-2009 18:38
[136137]Wij hebben een focus binnen gekregen waarvan de stuurbekrachtigingspomp stuk is. De auto is een 5tal maanden geleden hiervoor binnen gekomen. We hebben toen een okkasie pomp die de klant zelf had meegebracht geplaatst maar na 3 weken was deze ook stuk. Dan hebben we een nieuwe orginele pomp geplaatst en een andere stuurhoeksensor. De pomp heeft nu een 4tal maanden goed gewerkt en nu terug hetzelfde probleem. Ik heb de bedrading al nagekeken omdat de auto een ongeval had gehad maar niets te zien. Iemand een idee?