Geplaatst: 01-06-2010 12:26
[156517]Goedendag,
Ik heb het volgende probleem: Wij hebben staan een mercedes cl420 w140 1995 als de auto koud is loopt deze prima,echter na een minuutje gelopen te hebben en we geven gas smoort deze net alsof hij te weinig benzine krijgt.
Daarintegen krijgt hij eerder te veel want hij stinkt gigantisch naar benzine dampen uit de uitlaat!
Vervangen:Luchtmassameter, bougies, kabels en verdelers, onstekingsmodule is getest,bdp sensor,brandstofpomp, en temp sensor.
Auto is uitgelezen en krijgen als enige melding bdpsensor.Soms rijdt de auto eventjes goed maar dat duurt niet langer dan 10 min
Heeft iemand enig idee of zoiets ooit bij de hand gehad? Ik hoor het graag.
Groet Angelo