Geplaatst: 10-06-2010 0:44
[157030]Stationair loopt de motor onregelmatig.
Geen foutcodes te bespeuren.
Ik heb nu een lektest gedaan en na een paarminuten te laten draaien kreeg ik op de 2-de verstuiver ongeveer 10ml retour,op de overige 3 verstuivers kreeg ongeveer 8 ml retour.
Kan dit verschil het onregelmatig lopen veroorzaken??
Bij deze wagen heb ik ook een foucode in de airbag: eindtrap activering side-airbag links.
Heb kabels onder de zetel al doorgesoldeerd.
Is het mogelijk dat deze wagen geen zij-airbags heeft? Ik zie er enkel één op het stuur en één bij de passagier.
Waar zit die zij-airbag dan?