5 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-06-2010 14:29
[157639]Hallo medelezers
Ik heb hier een Espace waar ik de airco van heb gevuld, en helaas, de pomp slaat niet in.
Waar zou dit aan kunnen liggen? druk is goed, dussssss? wat nu
Groeten Johnny