Geplaatst: 26-06-2010 15:27
[157996]Distributieriem, spanrol, waterpomp en lagers van looprol vervangen, riem loopt bijna tegen cilinderkop aan.(dus net iets over de rand van het tandwiel)
Heb één voor één alle komponenten teruggewisseld om de oorzaak te ontdekken, blijft hetzelfde(dus ook met alle oude onderdelen loopt de riem scheef). Riem omgedraaid gemonteerd, alle oude komponenten gemonteerd. Met rij gecontroleerd of poulys e.d. in lijn staan.
Wie kan mij helpen?