hogedrukpomp vervangen van een espace v6 diesel?

2 reacties

Merk
Renault
Model
Espace
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-06-2010 0:02

[158127]wie heeft er ervaring met het vervangen van de hogedrukpomp van een espace 3.0 dci, moet de motor er echt uit of lukt het van boven af.

pomp is stuk ik krijg geen druppel gasolie bij de rail schijnt meer voor te komen.

auto heeft geen fouten.

gr. laurens