Geplaatst: 29-06-2010 0:02
[158127]wie heeft er ervaring met het vervangen van de hogedrukpomp van een espace 3.0 dci, moet de motor er echt uit of lukt het van boven af.
pomp is stuk ik krijg geen druppel gasolie bij de rail schijnt meer voor te komen.
auto heeft geen fouten.
gr. laurens