Geplaatst: 30-06-2010 16:10
[158234]Beste medeforummers,
heb hier een H200 staan uit 2007.
Probleem: bij het inschakelen van de airco schommelt het toerental een paar seconden.
Daarna loopt hij normaal. Als je dan gas geeft, schommelt de auto weer en blijft het toerental hoog hangen. (rond de 1500 tpm).
Als ik geen airco aanheb is ook niets aan de hand.
Als ik de auto afzet, maar de airco knop wel in geschakeld laat staan en dan weer start schommelt het toerental ook hevig.
Wie weet waar we moeten zoeken?
Bvd Erik