Geplaatst: 28-01-2008 20:41
wie kan mij effe op weg helpen ,
mijn auto heeft een te hoog lambda waarde 1.2 % en de co2 12.6% en de co 0,031% hc 129 ppm gemeten met 4-gasmeter.
nu heb ik de spanning van de lambdasonde gemeten en deze zijn 14volt gelijkspanning en en wisselspanning 0v/1.3volt dit zou goed moeten zijn.de werking van de sonde.
is het mogeijk om bij deze elektro caburateur het co nog af te stellen?
wie heeft er meer idee
MVG ronald