Geplaatst: 07-12-2009 17:59
[142977]Deze Picasso heeft 'smorgens een hard rempedaal. Heb het idee dat vacuum weg is van bekrachtiger. Na 100 m
volgens klant weer goed.
kent iemand dit probleem?
Zal eerst zelf even kijken voordat ik ermee naar de dealer ga ivm fabrieksgarantie.