Geplaatst: 07-12-2009 19:25
[142990]goedendag,
ik heb een probleem met een opel astra 1.6 8v, de motor code weet ik niet precies maar dacht dat het een szr was? het is in ieder geval de versie met een egr stappenmotor op het inlaatspruitstuk.
het probleem is dat boven de 3000 tpm de motor begint te horten en te stoten
acties die ik al gedaan heb:
-bougies zijn vervangen
-bougiekabels gecontroleerd deze zijn perfect
-injectie reiniger
-egr afgesloten
zijn er mensen die dit probleem kennen? ik hoor het graag