Geplaatst: 06-12-2009 20:48
[142921]Hallo,
Er is een 520d binnen gebracht met volgend probleem,start soms heel slecht of niet,koud start of warm hij doet het in beide gevallen.
Dit doet zich niet altijd voor,kan een ganse dag goed gaan,bij uitlezen geen foutcode ontdekt.
Gloeibougies zijn goed,is er iemand die het probleem herkend?